Mitt Folkeparti

Organisasjonsnummer: 917 079 358.
Stiftet 07.11.2016.
Registrert 11.11.2016.

PRESSEMELDING - 07 DESEMBER 2016: MITT FOLKEPARTI ER STIFTET

Hos MITT Folkeparti vil du få muligheten til et mer personlig engasjement, så sant du deler våre grunnleggende verdier. Eksempelvis vil vi gjennomføre ukentlige markedsundersøkelser der du kjapt svarer på 3-5 spørsmål og dermed effektivt viser veien for MITT Folkeparti. Vi bygger nytt fra grunnen av og med din hjelp kan vi lose Norge videre i en bærekraftig, inkluderende og harmonisk retning.

Men først behøver vi 5.000 signaturer, støtte til markedsføring og gode medspillere på reisen. Vårt mål er ikke Stortingsvalget neste år, men at vi under 2017 samler nok nasjonal støtte til å bli registret i Partiregisteret.

MITT Folkeparti - en frisk pust i norsk samfunnsliv

Et nytt Folkeparti - helt uten ideologiske eller historiske bindinger

Kilde: Pressemeldingen.

Drevet av Blogger.